As I say before

Jag älskar livet här i Stockholm! Det är underbar, träden är gröna, vädret än underbart. (Inte idag men annars kan det vara fint. Inte igår heller för den delen, då snöade det) Jobbet är underbart! Ska gå på två visningar på söndag. Jag hoppas, hoppas verkligen att den är lika bra i verkligheten som jag tror att den är.


Igår var vi och bowlade med jobbet. Jag trodde att jag skulle krossa motståndet men kan meddela att så bra gick det inte. Trodde att jag hade detta i blodet men nej. Jag ärligt talat sög.

Har bestämt att Savve och jag ska dit. Jag ska krossa honom, hoppas jag.

Grönan öppnar till helgen men vi väntar nog med det tills Towe kommer.

Jag älskar livet! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0