Tappade stinget...

Ska forsoka bli battre igen for att ni ska fa en update om vad som hander och fotter i mitt liv. Idag staller vi om klockorna till sommartid, vilket jag inte tror att nagon gatt miste om.
Idag ska jag aka och kolla pa en parla i Solna. Jag ar djupt foralskad i parlan och jag tror att detta kan bli farligt. Forsta visningen var i torsdags men annu har ingen lagt ngt bud. Det ar sa fantastiskt for att jag kan verkligen se mig sjalv bo dar. Skulle vilja ha en fast punkt, som ar mitt hem, dar jag alltid ar valkommen, en trygghet helt enkelt.
Kommer att kara ner mig totalt, det vet jag. Kommer att spruta tarar nar den far en annan agare. Dock ska det inte bli sa. Den ar menad for mig.
Aterkommer nar karleken flodar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0