Basta!!

Hahahahahaha Jag dor nar jag tanker tillbaka pa det. Jag bjod ut Savas pa middag igar. Forsoker tagga till efter lite gnall. Gick ratt sa inte bra. Nar vi skulle aka hem med taget fragade jag honom vad han ville gora pa kvallen. Han ville sova till kl 12 och darefter kanske ga ut. Jag stod bara och smafnissade for mig sjalv. Ganget var samlat hemma hos mig.... och for att jag skulle dra ut pa tiden sa hamtade vi lite tvatt osv. Nar vi kom upp till dorren star dorren oppen. Savas ogen var stora som tefat och jag forsokte spela med att jag var radd... Haha jag tog tvatten och sa att han fick ga in. Nar han skulle ga in gick han och hukade sig precis som om det skulle vara en tjuv. Haha, grejen var bara att det var ett antal tjuvar har inne som satte igang en fest! Tack alla mina alsklinsbarn som hjalpte till med garkvallen. Bilder kommer fran kvallen.
Grattis pa fodelsedagen min alskling
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0