solen

Missade Allsången igår, men Måns gjorde tydligen bra ifrån sig.
Var och hämtade du ett paket från H&M igår :) Bikinisar, klänningar och annat smått och gott! Snart kommer ett från Nelly på posten. Sen blir det slutshoppat, för ett tag i alla fall.

Igår bokade mamma biljett till mig hem till Skellefteå, längtar och räknar redan ner.

Kom hem från Skell för 3 dagar sen, och längtar redan tillbaka!? Jag som trodde att jag inte skulle åka alls i sommar. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag schemaönskade (?).

Ikväll vinkar jag av Minna, som bestämt sig hastigt och jävligt olustigt att åka till Turkiet och jobba!
Inte alls avis. För ett år sedan var det min tur menmen.


Hoppas ni mår gott!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0