Gammhagga!

12,5 timmes jobb var över. Åker hem och har sedan länge bokat en tjuv-tvättid som man egentligen inte får, men jag står i alla fall för det. GENOM att boka dessa tider. När jag går ut med min tvättkorg så är det någon annan plugghäst som står där inne och har hela sin vintergarderob där inne! Skäms unga dam. Den här dagen vill du inte fucka med mig om! Hon packade ihop sina grejer och den ärliga tjuven fick träda in tvättstugan. På min födelsedag borde man få ha tvättstugan ifred.

Gammhagga.

BTW Kontrakt är skrivet, Flytt ska ske i veckan. (Någon gång). När jag inte jobbar.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mikki

Kan det ha varit två månader sedan jag flyttade, lite mer kanske. Jobbar med media/annonsförsäljning : )

2011-02-01 @ 14:13:44
URL: http://mikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0