Lost...

Igår var mina pärlor hemma hos mig o kollade på Melodifestivalen och tjockade rejält. Sågade Melodifestivalen, bidrag efter bidrag. Det var verkligen inte ens värt att kolla på. Linda Bengtzings outfit? Vad hände med stövlarna? Var det påsk igår? Jag vet inte om jag blivit döv men tom jag låter bättre än de som var med igår.


Härligt väder det är idag? Ska kanske inte klaga men grått och trist är förnamnet. Har fortfarande inte vaknat till liv. Snälla, låt detta bli en bra dag.


Jag tycker att denna lilla varelse ska flytta hem till mig. Vem tycker inte att hon är sötast i världen? Namnförslag?


Kommentarer
Postat av: linn

så himla underbar!!! Haha åååh!!!

2011-03-07 @ 19:16:21
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0