Seglat in på semester

Jag har seglat in på min 2-veckors långa semester nu.

Åkte till Norrland omgående för lite födelsedagsfirande, Ikea, mys med katterna, möte med banken med mera. Känner mig otroligt vuxen efter ett 2,5 timmars långt möte med min alldeles egna bankman. Det blir helt enkelt så att man diskuterar pensionssparande när man är en förmånskund. Me like.

Mitt nya liv har börjat. En timmes promenad innan frukost. Tur att vakna med The Voice finns, och en mamma som sliter upp en ur sängen 07.55. Vet inte om jag kallar det semester men.. ett nytt liv iaf. Tur att jag ska bli sambo nu ett tag med Towsan. Blir king.. vet dock inte vem som kommer att slita upp vem.. eller jo, pax hon.

Ikväll började Hollywoodfruarna om igen. Som jag längtat. Dock kan Gunilla Persson slänga sig i väggen. Jag är livrädd för den människan. Vad ska inte hennes lilla dotter då vara?
Önskar att hon kunde få mindre tv-tid och att de kunde ge mer till Maria och Isabel..

Imorgon blir det tidig imorgon, promme+ikea resterande tiden av dagen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0