Jag är såååå lycklig!

Jag har sökt biljetter de senaste dagarna. Typ som aldrig förr. Towsan skrev att hon ville komma hem och jag får panik i hjärtat att fixa detta asap! Har hittat biljetter för cirka 2000-4000 svenska riksdaler. Vilket vi båda ansett vara aningen för dyrt. Har kolla på de "blåas" hemsida, vilket absolut inte är okej. Vet aldrig när man får ett virus i dattan. Till slut för sista gången tänkte jag att "måste kolla Vings hemsida en sista gång innan jag somnar"

Där var den, den var precis framför ögonen på mig. 499 kronor och jag ser Towe i sikte! Blev tvungen att ringa o höra så att det var okej, vilket det absolut var! Ska då boka den till henne och hips var den borta. KKKK? 45 min av uppdatering senare är den bokad och klar. Towe kommer äntligen hem.

Inatt ska jag sova så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0