Sömnproblem.

Vaknade långt innan väckarklockan ringde. Kunde inte sova, var mycket att tänka på och fett nervös för operationen. När jag gjort mig klar och letade rätt på papperet med kallelsen, ser jag att det är ännu en undersökning. Jag har dock inte åkt från 08 till skell för en 3e undersökning över ett år senare. Idag skulle den ut punkt. Som tur var kunde hon klämma in en operation kl 13.00. Sagt och gjort.


Var rätt bortom bergen efter, åkte hem åt en glass och somnade. Feta minnesluckor från att mamma skulle på affären, minns knappt om glassen var god eller inte - skoj ? Nu har bedövningen släppt så då blir det andra bullar.

Traffa pappa imorgon :) :) :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0