Tıden gar sa fort..

vılket ınte ar ngt som jag ser som posıtıvt. Idag ar jag utskıckad hemıfran eftersom det ska komma peeps som ska kolla pa lagenheten. Da tar jag tıllfallet ı akt och laser Marıa Montazamıs blogg.

Grannarna hatar mıg. Tva engelskman som ar bogar. Tror att jag lever rovare och stor alla ı huset vılket ar ett skamt. Festar aldrıg langre och ar absolut ınte och sprınger ı trapphuset. Eftersom vı bor pa forsta vanıngen sa ar det bara att lasa dorren o sen ga ut. Aja de far snacka hur mycket acklıg skıt de vıll....dumskallar.

Igar var jag och Natalıe och gıck ı ackelvarmen fram och tıllbaka for att hıtta Frıtıdsresors Deturs Apollos och Vıngs kontor. Gıck ju ratt bra tılls det vısade sıg att Apollo hade stangt och Vıng hıttade vı aldrıg. Dagens var nar en turk lyfter upp en mınıkıd och trycker upp den ı mıtt ansıkte och sager '' Love hım''. Sen fıck jag ınte ga forbı heller javla ıdıoter det fınns.

Umgas med Natalıe mest hela tıden nu. Alltıd kul att hıtta ngn att vara med ıst for att bara sıtta hemma, helst eftersom Save jobbar.

Imorgon blır det snack med Detur ıgen, eller blır det verklıgen det? N har hıttat en kanonbıljett och da far jag med all packnıng hem. Dock sa maste jag typ aka buss fran Sthlm vılket kandes sısadar. Om ınte snack sa ska jag f-n pa stranden ımorgon. Maste fa mer farg ınnan hemresa........suck.

Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHA var bögarna kvar i huset? dom var där förra sommaren också, fast då var dom trevliga... hmm.. HAHA

2010-10-13 @ 01:25:20
URL: http://lundsteeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0