Varje gång jag ser dig är det som om allting stanna till

Sitter i sängen och dansar till number one!! Taggar QG och alla brudarna på ett led för att sen rocka lös armarna till nr 1 !?!?!?! WHERE AM I?!?!?! WHERE ARE YOU?!!?!



Idag har jag cyklat bort till badet för att få igång blodcirkulationen en aning och jag lyckades. Snackade med Natta om framtidsplaner. Sen trampade jag hemåt och började ringa runt för att skaffa in kosing. Bra gick det väl inte.  Fortsättning följer på måndag och sen åker jag med i Nattas väska till Sthlm för att springa o söka mer. Sthlm blirt!


Kommentarer
Postat av: pia

fy faen som jeg savner å danse til denne på Queens :( buuuhuuu!

2010-10-13 @ 21:10:42
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0