Meleğim

Sov bort halva dagen kan man lugnt säga.. Sen blev det en timmes promenad/löpning. Nu jäk*ar ska jag ner de kilon som jag lagt på mig under sommaren.

Vårt visum gick ut igår och Micaela åker hem nu.. Hoppas att allt går som det ska och att du inte grinar så att ni måste evakuera flygplanet.

Kärleksparet i bakgrunden (Frida och Onur) + brunmicaela och jag med ett skithalsband. Dagen efter hade jag en krans med små blåsor där halsbandet hade legat, Jättefint det klädde mig verkligen.

PS I love you, tillbringar kvällen med mig.


Kommentarer
Postat av: Fanny

faan, tänk om man kunde dra till queens nu istället för att ligga hemma i sverige framför datorn. :(

2010-10-13 @ 21:34:30
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0