Maldiverna och Thailand 2 veckor

Nej det är inte jag som ska åka... eller nästan, jag får skjutsa mamma o Göran till flyget. Sen raka vägen hem igen. Antar att jag borde vara mättad på att vara utomlands men det är jag så lite man kan vara. Jag längtar från Sverige, det är kallt, snart vinter, korta dagar, inget jobb. Mjaaa så tråkigt som det kan vara med andra ord.

Imorgon (efter att ha skjutsat dem till flyget) Ska jag kirra ett jobb, äta gröt och gå en lååååång promenad. Jag ska leva på gröt i två veckor och bli smal som en sticka-kan man hoppas iaf.

 

P.S. Jag är jävligt mörkrädd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också mörkrädd :(

2010-10-21 @ 21:45:53
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0