Livsfarligt

Igår var jag på arbetsförmedlingen och chillade (skrev in mig som arbetssökande). Efter det gick jag till sallen där det renoverades hej vilt. Gjorde inte så mycket förutom att ordagrant CHILLA tills jag hade kraft att ta mig till bussen. När jag kommer till bussen är det mer än en kvart kvar innan den går... Trodde nämligen att den gick halv och prick precis som den gjorde på den gamla goda tiden. Men ack så fel jag hade - kvart i o kvart över ska den gå. Så jag tog min feta bakdel och gick till H&M där jag hittade både de ena och det andra. Speciellt en tröja som kostade 299 kr, Det sved i mina ögon så adjöss var det med den.

Får nog vända om till A och köpa lite Gucci tröjor...............NOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0