Klockan har man ställt tillbaka..

Söndag, mysdagen nr 1. Dock inte så mycket mys när man är ensam inte. Lika grått och äckligt ute idag som det varit några dagar nu.

Våren eller hösten har jag bestämt att jag o S ska till Rom, Italien. Jag behöver Rom-Det är sjukt länge sen nu, Tyvärr. Ska gå omkring tills fötterna blöder, kameran ska ha slut batteri och jag ska inte få igen byxorna när vi ska hem på grund av alla Tiramisu! Låter som en fantastisk resa i mina öron, en långweekend eller en vecka.
Spit and shake!


Någon som vet av något billigt bra hotell i Rom??
Håll tummarna under morgondagen, hela dagen! LOVE


Kommentarer
Postat av: miccan

jag kommer hålla alla mina tummar och tår! <3

2010-10-31 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0