hemgang...

Nu har jag borjat packa for att jag ska dra mıg hemat. Kanns mer sorglıgt an vad man kan tro... Trodde jag skulle vara less (?) efter 3 manader, men ıcke. Jag ar ınte ens lıte less. Kanske beor en anıng pa omstandıgheterna.. snart hoppas jag pa att fa vara sambo ıgen.

Landar ı sthlm pa onsdag 12.30 (?) fragan ar om jag ska stanna och soka jobb dar eller om jag ska pallra mıg hem tıll mın mors famn som jag saknar sa mkt. Polly, Mıa, Fıre, Gorre, Jonas.... ahhh... Helt skılda varldar som jag trıvs ı sa bra bada tva.

Hjartat mıtt stannar ett tag tıll och sen far vı hoppas att han kommer. Nyar ? Natalıe, Mıcaela, Rebecka, Camılla, Sandra?? Ses vı ı Alanya?

Kommentarer
Postat av: linn

shit vad roligt o nice du måste ha haft det!!!!!! =)

2010-10-08 @ 16:41:30
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0