gårdagen...

Ja eftersom klockan är några minuter efter tolv, den började skit. Skit skit skit skit skit. Sen efter skit så vaknade jag till liv och fick äran att skjutsa MoG till falmark eftersom de lämnat landet. Åter hem o sen blev det ett evigt sökande på arbetsförmedlingens hemsida såklart.

Efter ett långt sökande så kom Robin förbi och ville bli klippt, sagt o gjort så blev han av med pälsmössan han hade på huvudet. Pälsmössan var vad han kallade det inte jag.

Ikväll blev jag karatesugen på godis och hips vips när jag sökt igenom alla skåpar så skriver Majsan att hon också är godissugen. Så vi slog ihop våra kloka huvuden, gick till hemmakväll-köpte godis och sen film. "Remember me", blev det eftersom att jag fick välja. OCH JA ROBERT PATTINSON JAG SKA ALLTID KOMMA IHÅG DIG DIN GOBIT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0