before enter read message of snoes

Läser lite gamla inlägg av a la Micu. Bara för att jag skulle vara hypergullig en dag och skriva ett meddelande till Savve av skor i hallen.... Snabbt snabbt skulle jag skriva på en lapp "before enter read the message of shoes". Savve och (+) Micaela gick då ihop i en pakt och sa att "det står inte alls shoes det står snoes". Mina h:n kan vara lite slarviga ibland men skit samma... hade man varit lite kreativ så hade man kunnat ana vad som stog på papperet. Savve undrar då var det är för röra av skor jag lämnat på hallgolvet när det egentligen står ett gulligt meddelande, så han ställer tillbaka dem i hyllan.

Det är tacken för att man ska vara gullig ibland..............

Micaela och Savas aka Pakten


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah åhhh, jag saknar dina snoes. föresten lämnade du ju typ kvar alla i turkiet? vad var upp med det likzom

2010-10-26 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0