Ny dag, nya möjligheter

Minns att jag tyckte att du var en fantastisk *a**a tidigare, att du ställde upp för mig på den tiden. På den tiden när jag inte ville ta ansvar, på den tiden jag ljög och var ansvarslös. Inte undra på att du passade mig bra på den tiden när man ser vad du har skapat idag. Att inte behöva ta ansvar för varken det man säger eller gör i handlingar. Nu är jag enbart tacksam för den smisk jag fått och att jag kommit så mycket längre än vad båda ni har gjort. Önskar bara att det fanns mer ryggrad än så.

Ny dag, nya möjligheter...


Kommentarer
Postat av: linn

sv: Haha vad söt du är :) !!



Men vad roligt jobb!!! :D kan verkligen tänka mig att du kan jobba med det! :) Passar dig perf! När Börjar du?? =)

2010-11-20 @ 18:05:15
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0