november - skit ?

Depp depp depp depp, och nej inte Johnny Depp. Depp-perioden har börjat! Sömnproblem och vaknar ofta av att jag antingen grinar eller svettas. Det är ju som kul? Känns som om jag står vi ett vägskäl och vet inte vart jag ska gå... antar att det visar sig väldigt snart.

Sk eller St?
S eller V?

Vill att S ska komma, och då menar jag verkligen nu. Är less på det här, att ringa-att han är så nära just under samtalen men så fort man lagt på, är han så långt borta. Få lukta på honom, krama han, kolla på honom när han sover :( Nej, det blir inte...inte än och Gud vet när det blir (?) Prisa dig om han får komma innan decembers slut...

ÖVER OCH SKIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0