last night in skellhell

Sista kvällen i skell spenderade jag med Jonas och Malin på bästa möjliga vis. Vi såg två filmer-en som var HEMSK! Förnamnet var hemskt och efter var skit. Ska jag bo inneboende hos en Arash nu skulle jag bajsa ner mig. Andra filmen var king-en tecknad, som jag vill se igen *haha*. Jag som aldrig varit för tecknade filmer men som sagt den här var king. Efter de så ramlade jag sönder knäet. Ska aldrig mer gå i en trappa och slå på ljudet på mobilen. PLATT FALL, kan man säga att det var.

Idag har jag kanske inte riktigt hunnit allt det jag skulle göra men en del..



Göra mig KLAR! x
Träffa Sara x
Ärenden på stan x
Skriva ut biljetter och diverse papper måste göra imorgon, el nu
Söka lägenheter x
Packa /
Städa mitt rum
Pussa på Polly x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0