Kl.16.16 ringde 08-55......

Så ringde min nya arbetskollega Anna från Ving för att meddela att jag (JAG EN AV FLERA HUNDRA) fått jobbet som säljare. Nu fattas bara en lägenhet och ett extraknäck. Ska försöka lägga ut en annons under morgondagen ang lägenhet. Extraknäck får jag försöka hitta på plats.

Kul att jag o mamma pratade på lunchen angående när vi trodde att de skulle höra av sig, OM de skulle höra av sig. Mamma sa att om man inte skulle få jobbet att de inte skulle höra av sig alls, och att de i bästa fall kunde skicka ett brev.

Efter lunchen hade jag möte på arbetsförmedlingen dvs kl. 13.00. Tror ni inte att kvinnan i fråga hade dubbelbokat "vilket sker ibland". Så jag fick snällt sitta och vänta till 13.50 på min tur. Efter mötet var jag förbi salongen för att se hur resultatet blivit.

Ikväll har vi varit på middag hos mormor och morfar för att fira dubbelt upp.

Konstigt det kommer att vara att bo i Sthlm...långt borta men 1 timme hem med flyg. Självklart kommer jag att sakna alla hemma här. Om alla här kunde flytta med skulle det vara perf.

NATTA


Kommentarer
Postat av: linn

men vad roligt!!!! GRATTIS :) Vad ska du göra på jobbet?? :) Kram!

2010-11-18 @ 06:35:45
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: fanny

nee nu jobbar jag inte.. men jag gjorde lite i somras. :)



grattis till jobbet förresten!

2010-11-18 @ 16:32:52
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0