Fu'kingj*vlaArlanda

Undra hur mycket dötid som spenderas på Arlanda per dag?! För det är nog en del tid som man skulle kunna spendera på bra mycket bättre sätt. Mardrömsresan ner iaf, o nu snackar vi genom tiderna. Får sitta i mitten, bara det är illa nog. För då kan man inte sova-iaf inte jag som slappnar av ut i varenda nervtråd i kroppen, och då är det ju en RISK att huvudet åker åt ngt håll. Iaf på min vänstra sida sitter en kille i tonåren som sjunger dödsmusik riktat mot fönstret och pratar med sig själv. Och en gång frågade han mig om jag brukar dricka lightdrycker eller tugga lighttuggummin. Vad har han med de o göra tänkte jag, eller ser jag bara allmänt fet ut så att jag borde (?). Han ville iaf ge mig info om att det var huuuuuuuuuuuuuuuur farligt som helst och att det borde man verkligen inte göra. På min högra sida har jag en tvåbarnsmamma till två tvillingpojkar som skrek utan dess like, Det var liksom ingen risk att jag skulle kunna somna på den här flygningen. Jag är SVINtrött.

Jag vill krypa ner i en gosig säng.... och glad är jag att älsklingen håller mig sällskap för ingen vill ha en date med mig iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0