Flytt

Snoozade på tok för länge imorse än vad som var tänkt. Hade glömt att jag lovat Jonas att klippa sig innan jag åkte. Som tur var så hjälpte mami mig att packa den snortunga väskan. Kl 14 skulle vi o äta jullunch iaf, glad är jag att jag fått någon julmat detta år. Efter lunchen åkte vi till busstationen eftersom bussen gick 16.00 mot Umeå. Väl på flygplatsen så fick jag veta att SAS INTE är någon flyttfirma?! Jaså inte?! Hade övervikt utan dess like, tur att surgubben föll för min charm. Vägen till Nathalie var inte den roligaste med 38 kilo packningen. Helst inte när det är fördelat på 3 och man ska gå i trappor, eller åka hiss som luktar PISS!!

Nu ska jag iaf sova efter en ordagrant hektisk dag.. Imorgon börjar jag mitt nya jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0