ETT STEG I RÄTT RIKTNING

Blir en del stavfel och skit när man är så här pass trött och hyper. Somnade kring 20.30 och vaknade kl 02.00 o sen dess har jag blundat några ggr men inte sovit en blund. Aja, efter ett långt drömmande om äggmackor så bestämmer jag mig 07.30 att göra de älsklingsgoda mackorna med varm blåbärssoppa. Mums. Dammsög och annat fix sen la jag mig o slappa i sängen. Såg på kenza och tyra show, låg och fnissade en del för mig själv tills jag får det eeeeeeeeeeeeeefterlängtade samtalet. Klirr i kassan tänker jag när det nalkas intervju på tisdag. Det här fixar jag och jobbet ska jag bara ha! Om inte faller jag på backen och grinar, reser mig upp, torkar bort slasken (som det förmodligen är på Sthlms gator) och går vidare med livet.

Det sjuka är att jag mest varit inställd på det här jobbet ända sedan jag hittade annonsen. Jag tror att det kommer att vara som fisken i vattnet, handen i handsken eller whatever - Jag kommer att vara king och sälja resor som smör. That´s how I do, Ving!!! Tisdag 11.00-håller alla tummarna för mig. Nu ska jag kirra gratisresa till Sthlm!

Tidig kväll känner jag efter att ha läst igenom inlägget.

Kommentarer
Postat av: mmmico

då förstår jag varför det var en sån bra dag!:) grattis snuttan, och lycka till!!

2010-11-05 @ 19:52:09
Postat av: Anonym

håller tummarna för dig jennifer!!!

2010-11-07 @ 13:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0