En månad kvar till julafton..

Jag får ont i magen när jag tänker på det. Jag kommer till 99 % fira den dagen ensam i storstaden. Har jag tur så kan inte Nathalie och Metin åka hem heller, *haha*. Helst skulle jag vilja vara hos MoM med hela släkten och få god godare godast mat och massa julklappar. + att Polly skulle få hoppa omkring i kartonger, papper och snören. Mys. Näe, nu plågar jag mig själv genom att drömma mig bort. Kan ju bli intressant att fira jul ensam, då lär det bli plättar eller något annat icke typisk julmat..



Har stått och slagit in julklappar i mängder, 90 radior, 350 olivoljor (både igår och idag) och sen några knivar.. Går som inte att inte tänka på jul då. Ska även kirra en spellista på Spotify med jullåtar... några tips på bra jullåtar kanske?

Har inte bara ont i magen för att det är julafton om en månad... har även träningsvärk i sinne. Kan varken hosta, skratta eller nysa.


 Precis när jag skrivit klart inlägget hör jag "JENNIFER, KOM TILLBAKA". Mamma skrek... Jag hade slagit in 6 knivsätt trodde jag... men i de 6 kartongerna så var det x30. Så jag fick öppna paket och sen slå om dem... Gör om, gör rätt kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag salde beachpartybiljetter. jatteglamoröst. ;) men pengar iaf. jag vet inte riktigt, har en biljett hem 22a december men funderar pa att stanna tills efter nyar.. nar kommer du ner igen? :)

2010-11-24 @ 22:00:27
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0