Dra mig baklänges...

Lagt ut annons ang lägga i storstaaan. Första som hör av sig är ett peddo, då blir man inte så uppkäftig att söka lägga längre. "Har du pojkvän? Du kanske kan komma över så att jag och du kan ha lite kul". Ursäkta vad sa du !?


Kan ju erkänna att efter peddot upprepat vad han sa om att han ville ha lite kul med mig så la jag på luren. 20 min senare ringer peddot upp igen och undrar om jag kan ringa till honom, HELL NO! Då får han vänta länge om vi säger så... och lägenheten som han pratade om, existerar nog inte ens. Vilka psykon det finns. Blir ju inte att hyra ett rum av en främling i första taget iaf.

Kommentarer
Postat av: Cissi

men fyyyfan vilket äckel! usch!

2010-11-22 @ 23:13:03
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0