död

Igår när jag åkte från Cityterminalen till Arlanda satt jag o tänkte på att det är ganska häftigt att vi andas utan att vi tänker på det. 5 timmar senare så ligger jag i mitt rum och kippar efter andan. Astma släng dig i väggen, det här var 100 ggr värre och känslan var som att andas genom ett knappnålshuvud. Jag svettades, och fick ont i huvudet av ansträngning-Jag tänkte ringa 112 för jag trodde jag skulle dö.  
Nu har jag sovit över 13 timmar men är fortfarande helt slut. Undra hur detta ska gå...


Kommentarer
Postat av: Mamman

Det går bra, jag är som du märker inte bara mamma utan även sjuksköterska med massor av mediciner i olika format. I helgen ska Du och göra Oslo så andas lugnt.

2010-11-12 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0