Impuls, har fått en helt ny innebörd!

Jag som har ansett mig som en impulsiv människa, men det kan jag från och med idag fetglömma. Boka turk efter att ha vart i sverige i 4 timmar, att komma på idén för att åka till sthlm och ta mig till bussen inom loppet av 60 min, impuls-shoppa (tweak att det ens får finnas med).

Idag fick jag veta att en av mina kära kollegor hade sin SISTA arbetsdag och att han imorgon ska flytta till Tyskland för att få vara med sin tjej. Jag tappade formligen hakan i golvet, eftersom jag inget visste. Word Mackan att du gör det. Försökte få han att stanna genom att säga att Tyskland är farligt såhär års just när de kammat hem segern i Eurovision. Han gick inte på det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0