Bra dag?

Dagen börjar med att min väska gå sönder i bitar med alla jobbgrejer i. Dagen går på och hipsvips går koftan sönder och på lunchen märker jag att skorna har gått sönder. Skulle avsluta dagen med att åka till tandläkaren, vilket resluterar i att INGEN buss kommer. Jag ringer hysteriskt efter en taxi. Då kommer en buss - tror ni att den stannar !? För ack så fel ni trodde, Fick ta taxi till tandläkaren.... på plats får jag veta att de inte kan dra ut tanden utan att jag ska opereras på lassa........................... Säger att jag ska flytta i sommar och att jag inte vet när jag kommer tillbaka. Frågan är ju om man VILL komma tillbaka efter en sån här dag!?!? Tweak är ju mitt svar.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Med tanke på den underbara mat Göran serverar varje dag så tror jag att Du kommer att storlängta tillbaka.

2010-05-25 @ 21:18:39
Postat av: bäsen

men åh gullemamma.... hahaha alltså. Ni får skicka matlådor till nennebäsen?

2010-05-25 @ 23:14:23
Postat av: Mamman

Kanske det eller så får Du leva på shish kebab

2010-05-26 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0