Underbara midsommar...

Fredagmorgon blev det packning och mys hemma innan avresa med bussen mot Umeå. Fick skjuts av mami i en nercabbad bmw-solen lyste inte med sin frånvaro denna underbara dag. På Umeå busstation blir jag upphämtad av Mico och Pe i en FET bil med dunkamusik att jag knappt hörde vad jag tänkte. Storshopping på Maxi oxh därefter glassa i solen som fortfarande stekte. Jorgubbsvin i solen tills den gick ner, sen blev det att byta om till sommarklänningen och grillen sattes på max. Allt var verkligen på topp hela kvällen! Jordgubbar och grädde, allt var sommar helt enkelt.

Lördag var en mysdag i Micos dubbelsäng. Sen var det återigen maxi för hela slanten. Shoppade godis och tvinga Pe att köpa Avatar. Mot Obbhole-för att köpa en godaste pizzan jag någonsin haft i min magsäck! Kvällen var mys och sen en stel natt i soffan brevid Mico.

Söndag var Micaela uppe med tuppen och jag vaknade vid liv kring 10.15. Då var det sololja och stek på altanen. Kring 16 var vi rena för att åka till agges stuga ute i ? Världens finaste "stuga" iaf. Sen blev det Vilas utförsäljning där jag fick en jacka gratis + 175 sek, hehehe. Sen var det dags för mig att åka mot Skellet igen...


 


Kommentarer
Postat av: mr maco

lägg upp dina egna bilder n3RD!! HEHHEE

2010-06-28 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0