Lediga, underbara helg!

I fredags hämtade mammi upp mig med jasmine 43 år gammal, eller rättare hennes bmw som sken i solen. Åkte nercabbat hem för att hypersnabbt bada katterna. Sen blev det mys och sömn i Boviken. På lördagen var det tidig morgon för att åka på kattutställning. Kl.12.15 åkte jag och hämtade upp AD på busstationen.


På kvällen var vi hemma o drack vin... sisådär kring 23 kastar jag ur mig att "du får låna vad som helst av mina kläder men vi SKA ut". *hehehe* sagt och gjort... Station 8 here we go. Hur kul som helst, dock gick kvällen lite fort, En subwaymacka och sen hemfärd.

Min lediga helg hade inte kunnat bli bättre på något sätt.... Ellerjo, beror på hur man ser det. Vi gjorde det bästa av utgångsläget ;)
Igår bokade vi iaf tid för brasilansk vaxning, yaa.. Smärta?

AD+HD, som ni är vana att se oss !


Kommentarer
Postat av: linn

vilken fin bild!!! =)

2010-06-15 @ 00:11:56
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0