Internet har varit knas...

hela helgen lång. Med lite hjälp av bror på andra sidan luren så fungerar det som smort igen..

Igår kollade jag på Sessan och sin prins hela dagen framtills dess att jag ligger och storbölar när kungen håller sitt tal. Ja, alla kan ju dra en fet gissning på vad som hände om inte att strömmen gick ?! Jag ligger alltså blödig som jag är o grinar åt ett tal när hela tvn sprängs till och det är svart i hela huset. Så klart kommer räddaren i nöden och fixar nästan hela problemet... Min tv fungerar alltså fortf inte.



Var jag ensam om att fälla en tår igår ?


Kommentarer
Postat av: crazy bich

du var ensam om att ens se det din n00b. skoja lave yah

2010-06-20 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0