Underbara liv..

som jag fått av två helt underbara personer - på två helt olika vis. Idag känner jag en livsglädje som heter duga, även fastän jag inte ska göra något speciellt utom att jobba till 21.15. Det känns nästan inte ens jobbigt... Nu har dock alla mina nära arbetskamrater antingen slutat, semester eller bara lediga. Men en timme ikväll får jag spendera med solen. Gissar att det blir en del sommarplanering eftersom hon nu har bokat biljett och kommer till Alanya den 19e juli.

Imorgon jobbar jag mitt sista pass för i sommar. Sen får man se om skistar saknar mig eller inte. Imorgon är det iaf semester i ca 2 och en halv vecka innan vi ska vara som terrorister på turisterna. me like <3.

Nu så är det lösen på bloggen som ni märkt min nära och kära läsare... Av en anledning och det är för att jag ska kunna skriva exakt vad jag vill utan att någon ska börja grina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0