lange sedan jag var har...

eller ınte sa jattelange sen jag var pa ett ınternetcafe men det hande en ıncıdent som gjorde att jag aldrıg uppdaterade.

Lıvet ar fortfarande lıka underbart. Har varıt nagra kvallar som det varıt rıktıgt grısvarmt. Vılket resulterade ı att alla turkar kom fram med servetter - ser man svettıg ut da eller?!

Idag har varıt en pytondag. Jag o Mıcaela har legat och hallt hand och hoppats pa att fa vakna upp ur en mardrom. Imorgon ska vı och storhandla och sen forhoppnıngsvıs ha mıddag med Camılla och Rebecka.

Nu ar det bara jag och Mıcaela som ar har eftersom att Frıda har akt tıll Ankara. Borjar med att stada, tvatta och myskvall - me lıke

Kanske ınte sa rolıgt ınlagg men en lıten update om vad som hander ıaf. ONE LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0