Dear John

Vilken dag? Jobbade mitt sista pass för sommaren, det jag längtat efter hur länge som helst nu. Fick sluta tidigare eftersom det ringde så lite. 11.57 tog jag mitt sista samtal, sorgligt. Packade ihop mina saker och lämnade tillbaka headset och entrekortet. Inget avskedsmail skickade jag på jobbet...Ville bara skrika ut "Ha en underbar sommar och vi ses i alanya", men de flesta satt i samtal så jag gjorde det inte.
Sa farväl till chefen och lämnade lokalen för en tid framöver... Fylld av lycka, och av sorg faktiskt. Jag har haft ett fantastiskt jobb som jag verkligen trivts på... Jag har längtat efter att jobba och träffa arbetskamraterna. Det är nog inte först på slutet jag insett hur fort tiden verkligen har gått och hur lite jag levt i nuet. Något jag alltid varit bra på. Jag är bäst på att tänka tillbaka på minnen och fantiserar om hur framtiden ska se ut. Något som jag alltid bär med mig är hoppet, därav tatueringen Hope. Jag gör hellre något och lär mig av det än att tänka tillbaka och ångrar något jag inte gjorde.

Nu är jag här och är förväntansfull på vad som komma skall...En sommar fylld av? Glädje, sol, strand, långa dagar, långa nätter, jobb, och en massa erfarenheter. Jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0