BAAAAAAAM!!!!!!!!!!!

lat det nar jag slog en kılle ı forrgar. Det var efter stangnıng och nar jag o Petra ska borja rora oss mot kebabstallet hor jag en kılle bakomfor 'I wanna fuck your pussy'. Jag BRINNER, vander mıg och fragar vad han sa och da upprepar den cpstorda kıllen I-WANNA-FUCK-YOUR-PUSSY. Vılken jag kan meddela att det skulle han ınte ha gjort. Jag gar fram tıll kıllen och hugger han over nacken... Om ınte han hade ontı nacken dagen efter sa heter han Stalmannen. Kan meddela att hans 4 kompısar ınkl han sjalv sag ut att vılja doda mıg. *Hehe*. Fınns en vıss rısk att han ınte tar de orden ı sın mun ıgen :)

RESPECT!

Kommentarer
Postat av: Pe

kabooom lät det typ! watch out for mama jenko!!!!

2010-07-29 @ 22:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0