Maginnehållet..

ville inte längre stanna i min mage där kring 04.00... Då åkte det bums ner i toan. Allt. Alltså verkligen ALLT. Sen somnade jag om...Fast innan jag somnade om så låg jag o tänkte på om det var magsjuka jag fått? Skulle jag inte få gå på bio då ? Skulle jag inte få åka med flyget till Barcelona ?


Dagen har gått fint utan liknande toalettbesök. Har vart i Kista med mamsen och sen käkade vi i Sturegallerian. Det var fent. Sen väntade Avatar... nu förstår jag vad alla pratar om. Jag vill också bli en sån.... en fin människa som lever i ett med naturen.

Hoppas jag inte spyr inatt... Ska upp tidigt imorgon... lite gruvsamt. Natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för infot angående toalettbesöket älskling /el maco som ps. kommer ligga sömnlös pga detta

2010-02-07 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0