It´s cold outside but between us it´s worse in here

Är så less på den här dagen innan den ens började. Jag steg upp imorse o inser att jag frätt bort mitt ansikte med viseverse olika bekämpningsmedel mot acne. Brukar ju inte ha problem med sånt men jag gör det till ett ! Idiot-jennifer. Gick till jobbet i -"för mycket". Hade alltså ingen känsel i benen när jag kom fram... Jag går fortfarande och hoppas på varmare temperaturer!? Vem försöker jag lura egentligen genom att enbart gå ut i leggings. Idiot-jennifer.

1 dag till löning
15 dagar till trailern för The Twilight Saga: Eclipse kommer.
125 dagar tills den går på bio

137 dagar till avresa


Ska göra upp en plan för den närmsta framtiden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0