03.30

steg vi upp igårnatt?, morse? Var inte så trött just då men... somnade innan flyget lyft. Börjar numera inte vara någon ovanlighet. Vaknade när det var 25 minuter kvar av flygningen.

Det började smådugga på väg från flygplatsen och sen dess har det regnat till idag under eftermiddag/kvällen så slutade. Se så underbart livet blir när det INTE regnar. Jag fucking hatar regn... Snö är bättre än regn, stekande sol är bättre än regn.

Igår var vi hos A o kollade på katter, och efter det åkte jag taxi för att möta upp Cecil. Öl+mat+en massa snack i deras lägga+barhäng+hem. Sjukt trött var jag under kvällen efter en låååång dag... sånt som händer.

Imorgon åker vi hem... Känns ganska bra med tanke på att vädret har varit sämst. Jag blev så ILLA tvungen att köpa ett par nya skor pga jag hade hela Barcas regnvatten i min skor. Shoppinghumöret har absolut inte varit på topp när man kommer in på affärerna som en dränkt, ful katt. Ville inte ens pröva pjucksen pga min blöta fötter... Justja, jag hann gå i 5 min innan min fossingar var blöta idag. Stort -

Ge mig jobb när jag kommer hem, Jag saknar mitt älskade jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0