Tjeeeena brushan

Alltså att en fest på 14 (?) pers kan leva om som 50 pers var ngt heeelt nytt för mig ! Det lät precis som om en kossa skulle kalva och hade JÄTTEONT. Nu är det bara så att det inte finns någon kossa på övervåningen (Iaf inte sist jag kollade). Sen är det någon som sitter (pippar?) precis ovanför mitt rum. Ingen kan digga så mycket att det ska leva om ner till mitt rum. Alternativt att det är en sänggavel som får smaka ikväll...

Jag ska jobba imorgon... jag tror att jag kommer att 1. försova mig, 2. inte kunnna sova alls inatt eller alt 3. ställa in hela morgondagens planer pga trötthet efter en hård fredagnatt... Hoppas mammas gäster pallrar sig hem snart helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0