Dagen som gick men aldrig tog slut

Var så sinnesrubbat trött imorse. Igår när jag la mig var jag helt säker på att jag skulle börja jobba 8 imorse. Ställer väckaren på 6 så att jag kan ligga o snooza ett tag osv... sen kollar jag i kalendern innan jag la mig o ser att jag börjar 9....(trodde jag). Ställer om väckaren till 7. Imorse när jag vaknar till liv ca 07.15 inser jag att jag aldrig kollade vilket datum det var jag började 9. Så imorse när jag vaknade inser jag att jag kollade förra veckans jä*la schema. Tror ni att jennifer (icke stressaren nr1) dog då eller. För jo det gjorde hon.

Jag hoppas att Island kan lugna ner sig ett tag. För idag fick jag verkligen panik...Hoppas det går över och att Vulkanen (volkan) kan sluta finnas snart så att allt blir ett snipp snapp slut så var sagan slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0