sa någon spöke?

Ja, jag är ju mest ensam i hela världen just nu. (Känns det som) Det är bara jag, 4 katter som existerar nu utom alla spöken o mördare som finns där ute. Jag är 21 år och livrädd för spöken eller mördare. Har kollat på gossip och lipstick ikväll för att ha ngt att göra... men nu slutade det att fungera så nu har jag återgått till att bara vara rädd. Jag söker nu någon muskelman som kan komma hit o vara barnvakt (?) . Jag skriver om jag lever imorgon, eller idag söndag. Annars så vet mamma, pappa, jonas, Görre, Lena, resten av syskonskaran och släkten att jag är evigt tacksamma till er så tack.<3 Mina vänner och fjanten Mico, ni är underbara. OBS! Skriver detta utifall jag skulle bli bortrövad eller något annat hemskt. Jag vill alltså inte bli bortrövad. Jag är ju bara totally livrädd!!!!!!!!!!!!!!!

Man kan ju tro att jag är full eller något liknande men så är inte fallet heller. Rädslan tar sig an underliga uttryck. Nu ska jag äta upp mammas chips innan jag somnar.
puss för helg

Kommentarer
Postat av: fjanten

du är ju mongo

2009-09-06 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0