Nu är jag hemma...

Tror ni att jag ville hem eller? Det var det sista på världskartan som jag ville. Jag vill bo på casablanca äta Queens o dansa på robin hood. Ofcourse kunde jag inte förstå att vi landat i Antalya när vi väl var där och förstås kunde jag inte förstå att en hel vecka gått när vi sätter oss på bussen hem. Satt i bussen i en tunnel vilket gjorde att bussen blev kolsvart = Jenjen börjar storgråta. Landet underbart har gjort mig överglad 7 dagar i rad, Jag var i landet underbart med de bästa man kunde tänka sig, Jag har helt enkelt ALDRIG haft en vecka som varit såå perfekt i hela mitt liv. Tacka vet jag A och nu börjar ett år med depp... Jag är inte mig själv är hemma. Ni ska veta vilken glad person jag egentligen är. Tragiskt men sant... Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0