workwork

en lördag som denna... Gjorde mig absolut inget. Alla andra var liks på hockey. Sminkade ett X antal kvinnor idag. Alla var det glada i hatten och sjukt tacksamma. Hipsvips sminkar jag en av mammas gamla kompisar o hon kom hem från Turkey igår. Vi snackade en hel del Alanya och hips slänger hon ur sig "Har du varit på Queens någon gång?". Jag dog av glädje inombords! Mitt svar var, "Queens, vi äger typ Queens". Blev en hel del Queenssnack och hon skulle helst av allt se en tjej bli tillsammans med morsdagspresenten. MPn som hon kallade det. Ja, behöver jag berätta att jag numera är kär i denna kvinna! + att jag började gråta i salongen. hehe


Nu har jag ätit en underbar middag, "sett" körslaget och skruva den som beckham. Sova nuuunununu
Jag har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0