FN-dagen (?)

Är det bara jag som missat att det är FN-dagen idag ? Den här dagen har jag iaf hunnit med att hosta 172 ggr, snytt mig 257 ggr och lalla på stan. Fick mig ett par skor från H&M och några fina armband från Gina. Bytte nämligen in den ful/snygga klänningen jag införskaffade förra lördagen. Det stillade dock inte mitt shoppingbehov eftersom jag nu sitter o kollar på kläder på internet... HM. What to do ?

Igår spenderade jag fredagskvällen (precis som de alla andra fredagarna) med att dregla framför IDOL. Hann även kissa ner mig när Eddie blev tvungen att sjunga om. Tur nog så slutade det bra, för den här gången. Jag blev några pengar fattigare också eftersom jag ringde o röstade. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0