När katterna är borta OCH

dansar på borden så fryser råttorna ihjäl. MoG åkte ju imorse till a la Teneriffa och i höjd med att de nästan var framme så vaknade jag av köldskador. Det är ISkallt i huset. Borde nästan öppna fönstren så att man får in lite värme. IH! Funderar starkt på att ta min madrass till bastun.

Jobb var det idag till 20.00 - och det som är värst med det är att det blir mörkt kring 15.30, så det känns som om man jobbar halva natten!!!!!!!!!!!!

Blir det Umeå lördag-söndag? tjaaaaaa, varför inte?

Kommentarer
Postat av: mikael persbrandt

ja, why not liksom! då ska då visa umeå vad de saknar!

2009-11-03 @ 22:50:35
Postat av: Mamman på Ten eriffa

Pratar då med mormor så hon sköter om katterna och TANKA BILEN om Du tänker använda den.......

2009-11-04 @ 16:28:49
Postat av: ihjälfrysta råttan

Det är bara över natten jag är borta och jag får åka med en från jobbet !



Huset är sprängt i bitar, bilarna är stulna och råttan (jag) är ihjälfrusen av kyla. Du kan sluta oroa dig nu

2009-11-04 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0