Då vrider och vänder vi oss igen...

Har ont i magen och tankarna snurrar i 190 när jag ska sova. Jag ligger länge o blundar men känner till slut att jag spänner mig o får den klassiska rynkan mellan ögonbrynen. (CB vet exakt vilken rynka) Jag funderar vad som är rätt och fel, in och ut. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, Jag önskar att någon annan kunde stå och peka vilken väg jag ska gå. Jag vet ärligt inte vad jag ska göra. Tror inte att det finns så här mycket vilja i en o samma kropp. Jag vill resa, jag vill flytta, jag vill ha flera olika jobb, jag vill uppleva saker, världen ...Allt utom det här brukar jag säga. Kommer jag någonsin bli nöjd o finna ro i det jag gör? Jag kan och vill så mycket mer än det här. Vilken väg ska jag gå nu?

Och nej jag vill inte prata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0