Zara på Rhodos,

Nu börjar det likna något. Rhodos är inte lika efter som jag trodde att stället skulle vara. När jag o mami ska till resturangen igår så möts vi av en zarapåse. Jag fattar som vanligt 0 men mami fattade vinken. "Tadaaa, det finns ett Zara på ön". Vi började alltså denna vackra lördag med att shoppa helt galet på just denna butik. Jag som alltid drömt om "ett par sånna apasnygga skor från Zara", fick mig alltså ett par idag. Tjitjing ;) Jag är lyckligast i världen. Shoppingen följdes av en bränna som heter mjau. Jag tog fram sololjan för första gången på den här resan o sprutade på hela kroppen tills den glänste så härligt. Jag har bränt mig ! ;) Jag tror att den kommer att klä till min vita klänning den 10:e.

Jag ska nu uppdatera mig inom bloggvärlden sen ska jag svalka mig i poolen...Livet leker.

PappaoLena, Hoppas ni har det bra hemma. Nog fattar jag att ni kan leva i thai några månader om året. JAG ÄLSKAR UTLANDET! Jag skickar ett sms senare.


Julia Johansson, Ofcourse menade jag dig baby ! Jag visste att du skulle börja fnissa när du läste det. Det är bara du som har lika dålig humor som mig ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA och jag älskar den, haha våran humor asså (K)

2009-06-01 @ 04:04:28
URL: http://juliaajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0