Wish me good luck...

En vecka sen i denna sekund så löpte Petra och Micaela mot bussen. De var svettiga av den långa sprinten i klackar... Själv satt jag på bussen med femtioelva andra resenärer. Som vanligt hade jag planerat allt i minsta detalj och om en minut inte varit som den skulle hade jag blivit stressad. Vi äro alla olika ;)

Dagen har varit låååång och imorgon väntar jag mig inte att den ska bli kortare. Jag är ju en person som hatar att stressa och imorgon ska fler än 9 modeller sminkas mellan 08.00-11.30. Sen ska min lärare komma och hälsa på 12.00, visingen börjar 12.15. Lyckat?

Nu ska jag på äventyr. Känner att jag behöver 1. en sockerkick. 2 en god natts sömn. (Något jag inte fått på ett bra tag................................................. Wish me good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0